keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 144/14.03.2013 privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investitii "Reabilitare termica imobil B-dul Sudului, nr. 2-4"

14.03.2013

Hotararea Consiliului Local 144/14.03.2013
privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investitii "Reabilitare termica imobil B-dul Sudului, nr. 2-4"


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2013-4880/20.02.2013 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Avand in vedere prevederile Ghidului solicitantului pentru Programul Operaţional Regional 2007-2013, Axa prioritară 1 "Sprijinirea dezvoltării durabile a oraşelor - poli urbani de creştere", Domeniul major de intervenţie 1.2. "Sprijinirea investiţiilor în eficienţa energetică a blocurilor de locuinţe";
În conformitate cu prevederile art.36 alin.(2) lit.b) si alin (4) lit.d), din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 alin.(2) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă indicatorii tehnico-economici pentru obiectivul de investiţie "Reabilitare termică imobil B-dul Sudului, nr. 2-4", prevăzuţi în Anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Tehnică şi Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Instituţii Şcolare, Medicale, Sportive şi Culturale;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Biroului Audit;
- Compartimentului Control;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
SIMION MOŞIU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa.pdf

                                                                                                                             ANEXA LA HCL NR. _____________ 

100/53-SUD 70.2.4

Valoare eur 4.45

Denumire Valoare lei fara TVA

Valoare Euro fara

TVA Valoare TVA

1 Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului 0 0 0

1.1 Obtinerea terenului 0 0 0

1.2 Amenajarea terenului 0 0 0

1.3 Amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala 0 0 0

2 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului 0 0 0

3 Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica 14861 3340 3566.6

3.1 Studii de teren 0 0 0

3.2 Taxe pentru obtinerea de avize, acorduri si autorizatii 462 104 110.88

3.3 Proiectare si inginerie 9599 2157 2303.8

3.4 Organizarea procedurilor de achizitie 0 0 0

3.5 Consultanta 1280 288 307.2

3.6 Asistenta tehnica 3520 791 844.8

4 Cheltuieli pentru investitia de baza 350742 78818 84178

4.1 Constructii si instalatii 350742 78818 84178

IZOLARE PERETI 166728 37467 40015

MODERNIZARE TAMPLARIE 14621 3286 3509.1

INCHIDERE LOGII 85539 19222 20529

IZOLARE TERASA 46322 10410 11117

PLANSEU PESTE SUBSOL 26224 5893 6293.7

INSTALATII 9103 2046 2184.7

REPARATII TROTUARE 2204 495 528.99

4.2 Montaj utilaje tehnologice 0 0

4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj 0 0

4.4 Utilaje fara montaj si echipamente de transport 0 0

4.5 Dotari 0 0

4.6 Active necorporale 0 0

5 Alte cheltuieli 15468.5 3476 3712.5

5.1 Organizare de santier 0 0

5.1.1 Lucrari de constructii 8768.55 1970 2104.5

5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului 6700 1506 1608

5.2 Comisioane, cote, taxe, costul creditului 0 0 5.3 Cheltuieli diverse si neprevazute 0 0 6 Cheltuieli pentru probe tehnologice si teste si predare la beneficiar 0 0 6.1 Pregatirea personalului de exploatare 0 0 6.2 Probe tehnologice si teste 0 0

TOTAL DG 381071 85634 91457

VALOARE INVESTITIE FARA TVA

381071 LEI C+M 359510 LEI 85634 Euro 80789 Euro

VALOARE INVESTITIE CU TVA

472529 LEI C+M 445793 LEI 106186 Euro 100178 Euro

COTA NEELIGIBILE 3.80 % Valoare eligibila inclusiv

TVA 454573 COTA U.E. 60 % reprez 272743.8 LEI

COTA PRIMARIE 20 % reprez 90914.6 LEI COTA ASOCIATIEI 20 % reprez 90914.6 LEI

Aria utila Au= 1436 mp Cost reabilitare/mp 60 Euro/mp

 

DIRECTOR DIRECȚIA TEHNICĂ 

CHIŞ CULIȚĂ 

Atasament: Referat.pdf

ROMÂNIA APROBAT MUNICIPIUL TIMIŞOARA PRIMAR DIRECŢIA TEHNICĂ NICOLAE ROBU SERVICIUL ENERGETIC ŞI MONITORIZAREA SERVICIILOR DE UTILITĂŢI PUBLICE COMPARTIMENTUL EFICIENTIZARE ENERGETICĂ CLĂDIRI Nr. SC2013-4880/20.02.2013

REFERAT privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investiţii “Reabilitare

termică imobil B-dul Sudului, nr. 2-4”

În vederea depunerii proiectelor finanţate în cadrul Programului Operaţional Regional 2007- 2013, Axa prioritară 1 „Sprijinirea dezvoltării durabile a oraşelor – poli urbani de creştere”, Domeniul major de intervenţie 1.2. „Sprijinirea investiţiilor în eficienţa energetică a blocurilor de locuinţe”, termenul limită fiind 30 mai 2013, propunem aprobarea indicatorilor tehnico- economici pentru obiectivul de investiţii “ Reabilitare termică imobil B-dul Sudului, nr. 2-4”.

Valoarea totală estimată a investiţiei este de 472.529 lei (inclusiv TVA), din care C+M este de 445.793 lei (inclusiv TVA).

DIRECTOR DIRECŢIA ECONOMICĂ DIRECTOR DIRECŢIA TEHNICĂ SMARANDA HARACICU CULIŢĂ CHIŞ ŞEF SERVICIU CONSILIER IOAN ZUBAŞCU BELMUSTAŢĂ DANIELA SERVICIUL JURIDIC

Red/Dac D.B. Ex.1